Usługi kadrowo-płacowe:
- zakładanie, kompletowanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji osobowej poszczególnych zatrudnianych pracowników oraz innych dokumentów kadrowych,
- sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem, zmianą warunków zatrudnienia oraz ustaniem stosunku pracy
- zgłaszanie pracowników i członków ich rodzin w ZUS, wyrejestrowywanie oraz zgłaszanie zmian
- monitorowanie terminów związanych z zatrudnieniem
- weryfikowanie prowadzonej ewidencji czasu pracy poszczególnych pracowników
- sporządzanie harmonogramów czasu pracy, regulaminów pracy, wynagradzania, zfśs
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, wysokości zarobków
- kontakt z PIP, ZUS, GUS, US i innymi instytucjami
- tworzenie umów zlecenia, o dzieło, kontraktów menedżerskich
- ewidencja i kontrola szkoleń bhp, badań lekarskich, urlopów
- realizacja obowiązków pracodawcy wobec komornika
- sporządzanie umów dodatkowych do umowy o pracę, w tym umowy o zakazie konkurencji, umowy o odpowiedzialności materialnej, umowy o używanie samochodu, telefonu do celów służbowych itp.
- realizacja obowiązków przy zatrudnianiu niani na podstawie umowy uaktywniającej
- naliczanie wynagrodzeń tytułu umów o pracę, umów zlecenia, o dzieło z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń
- generowanie i udostępnianie Klientowi listy płac, indywidualnych pasków płacowych, raportów ZUS RMUA
- sporządzanie i przesyłanie do ZUS deklaracji i zgłoszeń w formie elektronicznej
- rozliczanie czasu pracy (w tym kierowców), delegacji
- generowanie danych dla potrzeb księgowości, sporządzanie raportów i zestawień płacowych
- sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, sprawozdań statystycznych dla GUS
W związku ze skorzystaniem z naszych usług gwarantujemy zupełnie za darmo:
- informowanie o zmianach w przepisach,
- konsultacje z prawa pracy, ubezpieczeń społecznych,
- rozwiązywanie aktualnych problemów związanych z pracą i ubezpieczeniami społecznymi,
- pomoc podczas inspekcji i kontroli urzędów, organów i instytucji państwowych
- konsultacje w zakresie wewnątrzzakładowych aktów prawa obowiązujących u Klienta (regulaminów, zarządzeń)
- stały kontakt i wsparcie dla Klienta